Egy stratégia olyan, mint az iránytű. Megmutatja azt, hogy merre tartunk és segít navigálni a kihívások tengerén. A Stratégiai Marketing és Toborzó Iroda feladata a kari marketingstratégia kidolgozása, a márkaépítés és a marketingmix kialakítása, a dékán és a kari vezetés támogatása stratégiai, elsősorban a marketingterületeket érintő kérdéskörökben.
Az iroda toborzással foglalkozó része felelős kialakítani az Általános Orvostudományi- és Gyógyszerésztudományi Kar rekrutációs (hallgatótoborzási) stratégiáját, megtervezni és kivitelezni az ezekhez köthető aktivitásokat a Magyar, a Német és az Angol Programok számára. Foglalkozunk továbbá a toborzással összefüggő összes feladattal, beleértve az ügynökségek kiválasztását és a velük való kapcsolattartást is.

Hírek
2025. szeptember 30.
„Kifejezetten érdekes volt, hogy beöltözve, cipő- és hajvédőben álltunk a laborban”
2025. július 23.
Íme, a 2025-ös felsőoktatási felvételi ponthatárok
2025. június 5.
Csatlakozzanak a 2025-ös Kutatók Éjszakájához!
2025. április 17.
Rektori Ösztöndíj 2025 – a legkiemelkedőbb felvételizőknek
2025. január 30.
Space Challenge 2025 versenyfelhívás
Események
2025. december 3.
Nyílt nap
Galéria
II. Orvoskari Lépcsőfutás
Kutatók Éjszakája 2021
Egészségnap - Janus Pannonius Gimnázium diákjainak
Tudomány, ami összeköt - döntő
A Nagy Orvoskari #Lépcsőfutás
Nyílt Nap
Videók
Bemutatkozik a Stratégiai Marketing és Toborzó Iroda
Educatio Szakkiállítás 2020 / Education Expo 2020
Nyílt Nap/Open Day 2020