Egy stratégia olyan, mint az iránytű. Megmutatja azt, hogy merre tartunk és segít navigálni a kihívások tengerén. A Stratégiai Marketing és Toborzó Iroda feladata a kari marketingstratégia kidolgozása, a márkaépítés és a marketingmix kialakítása, a dékán és a kari vezetés támogatása stratégiai, elsősorban a marketingterületeket érintő kérdéskörökben.
Az iroda toborzással foglalkozó része felelős kialakítani az Általános Orvostudományi- és Gyógyszerésztudományi Kar rekrutációs (hallgatótoborzási) stratégiáját, megtervezni és kivitelezni az ezekhez köthető aktivitásokat a Magyar, a Német és az Angol Programok számára. Foglalkozunk továbbá a toborzással összefüggő összes feladattal, beleértve az ügynökségek kiválasztását és a velük való kapcsolattartást is.
Hírek
2024. július 24.
Kihirdették a 2024-es felsőoktatási felvételi ponthatárokat
2024. július 12.
Több helyet is javított a PTE a Quacquarelli Symonds európai rangsorában
2024. július 9.
„Az ötéves munkának beérik a gyümölcse: diplomát szerzünk”
2024. július 8.
Frissített dátum a sorrendmódosításban - július 16.
2024. június 13.
Piknikre hívjuk a végzős diákokat!
Események
2024. szeptember 17.
Első szemeszter az orvosin: szintet lépni a középsuli után
Galéria
II. Orvoskari Lépcsőfutás
Kutatók Éjszakája 2021
Egészségnap - Janus Pannonius Gimnázium diákjainak
Tudomány, ami összeköt - döntő
A Nagy Orvoskari #Lépcsőfutás
Nyílt Nap